Saturday, September 3, 2011

viimased ettevalmistused?! (kuidas kellelegi)

Reisini on jäänud 10 päeva. Päevade arvu tean ma ainult ühel põhjusel- nimelt on kogu muu maailma jaoks tegemist vist aasta sündmusega. H läheb Aafrikasse- millal, kuhu, kellega, kellega, kellega, kellega, miks, kuhu. Aa, üks küsimus on veel alati - millal sa tagasi tuled?
Ise olen veel täpselt niikaugel oma organiseerumisega, et mõtlesin eile selle peale kus mu kohver võiks olla. Ja et kui ma oma kohvrit ei leia, siis mis võiks olla plaan B. Ma ei imestaks üldse, kui nt 13da septembri hommikul on mul endiselt kõik asjad pakkimata ja Rauli telefon on punane - minu kõnedest, mis algavad sõnadega: "ega sa ei võta kaasa......".
Ma kohe ei suuda sellest reisist hetkel rohkem erutuda kui nädalavahetusest Soomes. Ja sinna pole ju peale ID-kaardi suurt midagi vaja kaasa võtta :P

No comments:

Post a Comment