Wednesday, June 8, 2011

troopika Eestis - reisini 3 kuud

Nõudsin Raulilt välja, et mina tahan ka blogi kasutaja õigusi.
Raul on äärmiselt lahke nagu alati - või siis ta ei julge mulle lihtsalt vastu vaielda. Hierarhia on meil paigas - nagu lõvikarjas.Ma loodan, et see jääb nii ka reisi ajal :)
tsiteerin ka siinkohal Rauli: "sellepärast ma polegi üldse muretsenud mis turvameetmeid Namiibias kasutada, sest by default olen mõelnud, et sa käänaksid kringliks iga õnnetu lõvi kes meie auto aknast julgeb sisse piiluda"
Seega esimene soovitus kõigile reisijatele - võtke kaasa üks kange naine ja pooled teie mured on lahendatud.
Teine soovitus - võtke kaasa Raul. Üldiselt on Raul väga hästi kogu planeerimisega hakkama saanud. Natuke mu hinges küll närib kahtlus, et kohale jõudes on meid pandud ootama 4X4 jalgratast või et kolmandal päeval oleme lootusetult kusagil mambuvambutsamubusse ära eksinud, aga mis siis ikka - mida üllatusterohkem, seda lõbusam. Seega soovitan Rauli.

No comments:

Post a Comment